Testimonials

Robin van Veenhuisen, partner en managing director bij Grip op finance:
 
"In gesprekken met potentiële klanten kunnen we kort en bondig aangeven waarom we doen wat we doen. En de reactie? Enthousiasme, interesse, nieuwsgierigheid en veel leuke opdrachten bij nieuwe en bestaande klanten. Opdrachten die goed bij ons passen en waar we veel energie van krijgen.
 
Het Why traject was leuk, spannend en soms confronterend. Marcelle heeft ons meegenomen op deze reis door ons diverse persoonlijke brieven te laten schrijven en veel door te vragen. Net zolang tot het helder was wat onze Why is en welke kernwaarden het beste bij ons passen. Vervolgens heeft ze de bijbehorende teksten voor de why, de corporate story en onze kernwaarden uitgewerkt. Scherp, krachtig en passend bij Grip.
 
De reacties op onze nieuwe website die qua uitstraling helemaal aansluit op wie we zijn, waar we voor gaan en waar we voor staan, zijn heel positief. Niet alleen is het nu makkelijker om bij de juiste klanten aansluiting te vinden met ons verhaal. Ook het vinden van nieuwe medewerkers is een stuk makkelijker geworden. Mensen voelen zich aangetrokken tot onze denk- en werkwijze. Ons Why-traject is kortom een waardevolle investering die zich heel snel heeft terugverdiend." (21 december, 2015)
 
Wouter Kuiper, eigenaar DABT, architectuur en bouwmanagement:
 
"Bij het storytelling proces werd ik door Marcelle uitgedaagd eens echt goed na te denken over wat ik belangrijk vind, waar ik voor sta en hoe ik hiermee mijn klanten kan helpen als zakelijk dienstverlener. Om dat tot op het bot helder te krijgen is niet gemakkelijk en al helemaal niet om dit vervolgens te verwoorden naar een verhaal dat ook begrijpbaar is voor mensen die nog nooit van je hebben gehoord. 
Mijn story is ongoing en blijft zich, net zoals mijn bedrijf, steeds verder ontwikkelen. Dit proces is niet zo maar belangrijk maar essentieel voor mij, zowel zakelijk als privé. Mijn 'story' is dus veel meer dan alleen een verhaal voor mijn klanten. Het heeft me geleerd in een spiegel te kijken waaraan ik toets om de juiste koers te blijven varen, bij te sturen waar nodig en te blijven focussen op de waarden die voor mij als persoon en ondernemer belangrijk zijn.
Is dat in woorden uit te drukken? Vraag het eens aan Marcelle, ze heeft mij uitstekend geholpen! (augustus 2014)
 
Jacqueline Kuyper, directeur van bouwbedrijf Kuyper & Zn:

"Vorige week is ons bedrijfsboek van de persen gerold. Omdat bouwbedrijf Kuyper & Zn in 2010 honderd jaar bestond, besloten wij een mooi boek te willen hebben, waarin de lezer kennis kan maken met het bedrijf, haar filosofie en een aantal uitgevoerde werken. Dit alles opgetekend uit de monden van de opdrachtgevers, architecten en onze medewerkers. Wij zijn zeer trots op het eindresultaat en dit is te danken aan Marcelle Sla die met haar positieve en gemotiveerde inzet en ideeen een mooi stuk werk (oftewel bedrijfspresentatie) heeft afgeleverd." (10 april, 2012)

Tamar Berkhout, opdrachtgever bij Gemeente Den Helder

“Marcelle heeft voor de gemeente Den Helder een boek gemaakt over the Tall Ships' Races 2008. Onze opdracht was: maak een prachtboek in een hoge kwaliteit. Marcelle wist het te vertalen naar een boek dat onze verwachtingen heeft overtroffen. Ze zorgde voor een helder concept, hield daar consequent aan vast in de vertaling naar het eindproduct en nam geen genoegen met minder dan topkwaliteit voor materiaal én inhoud. Met het boek hebben we een uitgave waarmee we voor de dag kunnen komen, maar ook een commercieel product dat we in de markt kunnen zetten. Marcelle is een prettig persoon om mee te werken: gedreven, enthousiast en met zeer veel oog voor detail.” (9 juli, 2009)

Marieke van Leeuwen, voormalig hoofd communicatie van Ursem Bouwgroep:

“Marcelle heeft een geweldig boek geleverd voor Ursem Bouwgroep: creatief, marketingtechnisch scherp en toch goed leesbaar. Zij wist de geschiedenis goed te vermengen met de toekomst, waardoor er nu een ijzersterk verhaal op papier staat. Daarnaast is Marcelle een prettige gesprekspartner, die goede adviezen geeft en keihard werkt en staat voor wat zij doet. Marcelle is betrouwbaar en neemt geen genoegen met een voldoende. Het moet gewoon goed.” (26 juni 2009)